dimarts, 6 de novembre del 2012

UN ANY MÉS A LA QUEREDA

No ens ha costat gaire passar el cap de setmana, de fet s'ha fet ben curt i això que era un pont de quatre dies. En forem uns quants que no teníem espera i el dimecres a la nit ja hi érem. D'altres en canvi, per raons professionals, varen pujar el divendres cap al caure la tarda. Així doncs, tots, tots, només vàrem coincidir aquella nit sota la haima, en aquell llunyà punt del desert en mig de les dunes de Erg Chebbi, compartint els plats típics d'aquella zona. Va ser un viatge ràpid d'anada i tornada des dels penya-segats de Tavertet, fet amb la imaginació i l'esforç dels qui ens van bastir l'entorn que ens hi traslladà.
Però més enllà del concret cal ressaltar allò que ha estat l'intangible de la trobada: hem disfrutat com camells.
Crce sincerament que l'any que ve repetiré.
Ah! Cada any hi afegim un ingredient. Vem començar amb un àpat, hi vèrem afegir diversos àpats, després van arribar els vins, enguany els còctels,.. encara ens queda alguna cosa per afegir? Potser més pastisseria? Potser alguna beguda que no sigui el vi?
No podem decaure ens cal imaginació.
Fins ben aviat!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada