dilluns, 22 d’octubre del 2012

JA HI TORNEM A SER...
Benvolguts companys i benvolgudes companyes, Ja tornem a ser a prop de les dates assenyalades per a la nostra trobada gastronòmica. No cal dir que cada any ens ho podem més difícil.Jo us proposo que anem fent entrades per tal d'anar "fent boca". Podem explicar el que pensem fer sense acabar d'explicar-ho del tot,... avançar els ingredients que utilitzarem, explicar una part del plat... En qualsevol cas es tracta de fer "bullir l'olla".
Jo d'entrada us avanço un "brou depuratiu" que em va recomanar la meva dietista per després d'uns quants dies d'abusos.

BROU DEPURATIU
Api
Pastanaga,
Tomàquet,
Ceba 
Un pastilla de brou concentrat de pollastre
Una hora bullint i us ho preneu per sopar.

Potser si us ho preneu els dies abans també té efectes preventius, jo ho provaré.

Salut.

1 comentari:

  1. Bon dia,
    Sense brous depuratius, però completament depurat després dels magnífics quatre dies a la Quereda, us escric en la primera pausa que m'he permès, un cop he apartar les piles de papers de la taula del despatx.
    Des de la tonyina del primer dinar fins al xai del darrer, hem tingut un conjunt filharmònic de gustos, olors, colors i textures que provocarien l'enveja de l'orquestra del Concertgebow!
    També us vull donar les gràcies per l'atenció que heu dispensat a la meva pota avariada. Sobretot tu, Pilar, que no pots deixar de fer de metgessa ni els dies de pont. Us prometo que el proper vol el faré amb avió!
    En fi, espero les fotos i els comentaris. Així allargarem una mica l'experiència de la Gran Buffe.
    Vagi bé.

    ResponElimina