dimarts, 20 de novembre del 2012


Ei, Aquesta és una part del que ens ha enviat l'Ester i ho he penjat


Hola amics,

Un cop més he tingut el plaer de fer la recopilació de totes les receptes.
Elaborar-la, aquest cop, ha sigut una mica més fàcil, ja tenia la pràctica.

Espero que satisfacin als cuiners corresponents i als que no han cuinat, però que amb plaer, han degustat. Molt important paper, la degustació, sense ella tot això no te cap sentit.
M'ha fet il·lusió incorporar un nou concepte, introduït per la Sílvia, els Còctels.
No teníem massa l'habit dels aperitius, bé, alguna cosa, però no sortíem de les Cerveses, Coca-Cola o el Bíters per l'Elisabet.


Cuiners:
Josep, Rissoto de ceps
Ana, Carbassons farcits amb bacallà , Tonyina amb Piperrada i Flam de poma
amb salsa de maduixes
Mercè, Crema de tardor amb albergínies cruixents.
Rosa, Focaccia
Pilar, Cuscus Tfaya de pollastre, Tajine de be amb prunes passes, Amanida de
pastanaga i taronja, Amanida tèbia de moniatos amb sucre i Amanida cuita
d'albergínia. Panellets (no he tingut la recepta)
Rosa, Pa de pita i Briuant d'ametlles.
Quim, Amanida de formatge parmesà, Cassola mar i muntanya i Crumble
d'ametlles amb praliné d'avellanes i cafè amb llet
Mercè, Carbassons rodons farcits de rap i Tarta de mousse de xocolata amb
menta
Ester, Cuixes de be al forn amb patates laminades.
Elisabet, Panellets
Toni, Enologia
Sílvia, Cocteleria

Elisabet, Josep, Boni i Quim, executors d'una fantàstica Haima
Ester, Recopilació receptes
Josep, Elisa i Víctor, Boni, Reportatge fotogràfic

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada