Ei, Aquesta és una part del que ens ha enviat l'Ester i ho he penjat
Hola
amics,
Un
cop més he tingut el plaer de fer la recopilació de totes les receptes.
Elaborar-la,
aquest cop, ha sigut una mica més fàcil, ja tenia la pràctica.
Espero
que satisfacin als cuiners corresponents i als que no han cuinat, però que amb
plaer, han degustat. Molt important paper, la degustació, sense ella tot això
no te cap sentit.
M'ha fet il·lusió incorporar un nou concepte, introduït per la Sílvia, els
Còctels.
No teníem massa l'habit dels aperitius, bé, alguna cosa, però no sortíem de
les Cerveses, Coca-Cola o el Bíters per l'Elisabet.
Cuiners:
Josep, Rissoto de ceps
Ana, Carbassons
farcits amb bacallà , Tonyina amb Piperrada i Flam de poma
amb salsa de maduixes
Mercè, Crema de tardor
amb albergínies cruixents.
Rosa, Focaccia
Pilar, Cuscus Tfaya de
pollastre, Tajine de be amb prunes passes, Amanida de
pastanaga i taronja, Amanida tèbia de moniatos amb sucre i Amanida cuita
d'albergínia. Panellets (no he tingut la recepta)
Rosa, Pa de pita i
Briuant d'ametlles.
Quim, Amanida de
formatge parmesà, Cassola mar i muntanya i Crumble
d'ametlles amb praliné d'avellanes i cafè amb llet
Mercè, Carbassons
rodons farcits de rap i Tarta de mousse de xocolata amb
menta
Ester, Cuixes de be al forn amb patates
laminades.
Elisabet, Panellets
Toni, Enologia
Sílvia, Cocteleria
Elisabet, Josep, Boni i Quim, executors d'una fantàstica Haima
Ester, Recopilació
receptes
Josep, Elisa i Víctor, Boni, Reportatge fotogràfic
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada