dilluns, 22 d’octubre del 2012

JA HI TORNEM A SER...
Benvolguts companys i benvolgudes companyes, Ja tornem a ser a prop de les dates assenyalades per a la nostra trobada gastronòmica. No cal dir que cada any ens ho podem més difícil.Jo us proposo que anem fent entrades per tal d'anar "fent boca". Podem explicar el que pensem fer sense acabar d'explicar-ho del tot,... avançar els ingredients que utilitzarem, explicar una part del plat... En qualsevol cas es tracta de fer "bullir l'olla".
Jo d'entrada us avanço un "brou depuratiu" que em va recomanar la meva dietista per després d'uns quants dies d'abusos.

BROU DEPURATIU
Api
Pastanaga,
Tomàquet,
Ceba 
Un pastilla de brou concentrat de pollastre
Una hora bullint i us ho preneu per sopar.

Potser si us ho preneu els dies abans també té efectes preventius, jo ho provaré.

Salut.

diumenge, 21 d’octubre del 2012

Comanys, anem escalfant motors per la pròxima edició.
Recordeu que donarem un premi al menjar més light !!. a qui es passi li limitarem les calories al proper any !!