JA HI TORNEM A SER...
Benvolguts companys i benvolgudes companyes, Ja tornem a ser a prop de les dates assenyalades per a la nostra trobada gastronòmica. No cal dir que cada any ens ho podem més difícil.Jo us proposo que anem fent entrades per tal d'anar "fent boca". Podem explicar el que pensem fer sense acabar d'explicar-ho del tot,... avançar els ingredients que utilitzarem, explicar una part del plat... En qualsevol cas es tracta de fer "bullir l'olla".
Jo d'entrada us avanço un "brou depuratiu" que em va recomanar la meva dietista per després d'uns quants dies d'abusos.
BROU DEPURATIU
Api
Pastanaga,
Tomàquet,
Ceba
Un pastilla de brou concentrat de pollastre
Una hora bullint i us ho preneu per sopar.
Potser si us ho preneu els dies abans també té efectes preventius, jo ho provaré.
Salut.
Fa un temps que un grup d'amics ens trobem en un racó de Les Guilleries una vegada l’any. Al voltant de la taula i compartint paisatge, fem créixer, sense cap altre interès, la nostra amistat i compartim unes estones de lleure. Aquest blog vol recollir les receptes que cuinem en aquestes trobades i els comentaris que cadascú de nosaltres en fa sobre tot plegat. Si algú que no ha estat en aquestes trobades intenta entendre alguna cosa més que les receptes... no podrà. Benvingudes i benvinguts
dilluns, 22 d’octubre del 2012
Subscriure's a:
Missatges (Atom)