Fa un temps que un grup d'amics ens trobem en un racó de Les Guilleries una vegada l’any. Al voltant de la taula i compartint paisatge, fem créixer, sense cap altre interès, la nostra amistat i compartim unes estones de lleure. Aquest blog vol recollir les receptes que cuinem en aquestes trobades i els comentaris que cadascú de nosaltres en fa sobre tot plegat. Si algú que no ha estat en aquestes trobades intenta entendre alguna cosa més que les receptes... no podrà. Benvingudes i benvinguts
dissabte, 6 de desembre del 2014
UNA NOVA TROBADA A LA CAREDA
Un any més i ja en van.... no sé quants, hem pujat a la Careda per seguir el nostre ritual d'inici de l'hivern. Es tracta de compartir la taula, en tots els sentits. Mengem plegats, bebem plegats (cada any amb més moderació perquè ens fem grans i hem de vigilar la presió, el colesterol, els triglicèrids,...) i compartim uns quants dies de la nostre vida
Subscriure's a:
Missatges (Atom)