dissabte, 6 de desembre del 2014

UNA NOVA TROBADA A LA CAREDA

Un any més i ja en van.... no sé quants, hem pujat a la Careda per seguir el nostre ritual d'inici de l'hivern. Es tracta de compartir la taula, en tots els sentits. Mengem plegats, bebem plegats (cada any amb més moderació perquè  ens fem grans i hem de vigilar la presió, el colesterol, els triglicèrids,...) i compartim uns quants dies de la nostre vida

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada