Per tots:
Abans de que llegiu les receptes , vull donar-vos les gràcies a tots, doncs vaig passar un pont fantàstic, vaig gaudir molt de la vostra companyia, del menjar i de totes les activitats que vam fer.
M'ha agradat molt conèixer els amics dels meus amics, ha estat un immens plaer, mallorquins !!!
Desprès de recopilar totes les receptes i les passes de la seva elaboració haig de dir que ho he passat “bomba” redactant-les tot lo minuciosament que he pogut i que espero que els cuiners les donin per bones. Per descomptat si hi ha alguna cosa que no és correcte, sobretot digueu-m'ho que ho canviaria.
Desitjo que us agradi el meu reportatge, l'he fet amb estima i molta il·lusió.
Espero saber penjar tot això al blog i no es perdi en l'espai....., potser algú es posarà les botes i es lleparà els dits !! ja ja ja!!!!
Ja ho he vist tot penjat i la meva intenció era que les receptes sortissin cronològicament tal com les vem fer. Per tant hauria d'haver penjat l'última, la primera. Així que un cop llegit aquest escrit, aneu al final i inicieu la lectura per la Coca de trempó.
Cuiners:
Joan i Emilia, Coca de Trempó, Formatge de Filadèlfia amb pebrot confitat, Bacallà a la Mallorquina i Flam d'ametlla.
Ester, Iogurt amb menta
Ana i Jume, Pastis de Peix i Calamars de Platja a la seva tinta.
Quim, Gaspatxo amb tàrtar de llagostins i oli de caps de llagostins, Pastis de verdures, Vedella amb bolets i castanyes i Pastis de galetes.
Mercè, Sorbet de Magrana, Sopa de Ceba i Pollastre al Cava.
Pilar i Boni, Amanida tèbia de Bolets i Botifarres caramel·litzades
Elisabet, Panellets i Rap All-agostat
Fornera:
Rosa, la gran absent. Faltaves tu!!!!!!!!!!!
Enòleg i sommelier
Toni
Marmitones:
Antònia
Ester
Recopilació receptes:
Ester
Reportatge fotogràfic
Pilar, Boni, Elisa i Víctor
Bona tarda!!
ResponEliminaMolt bona feina Ester.
El recull de receptes és fantàstic. El bloc té molt contingut.
A seguir!!!!
Quina feinada......
ResponEliminaMoltes gracies Ester.
He fet un comentari a nes flan de metlla i crec que no ha sortit, sa cantidad de sucre es de 400gr i s´ha de afegir ses galletes rompudes amb sa llet.
Ok, ho canviaré
ResponEliminaPetó
Felicitats Ester!!!
ResponEliminaHas treballat molt!
Però el teu esforç ha valgut la pena.
Ester, Bona feina!
ResponEliminaAra només falta que incorporis a la informació una mica d'olor i gust per poder recordar aquells moments. Amb la tecnologia disponible avui no deu ser cap problema, oi?
Si tens algun dubte li pots preguntar al Quim.