Ingredients:
- Fruita variada al gust (en aquest cas, raïm)
- Formatge Idiazabal
Elaboració:
En una safata de servir, disposar la fruita amb armonia i acompanyar-la amb uns talls de formatge Idiazabal.
Per Ana i Jaume
Fa un temps que un grup d'amics ens trobem en un racó de Les Guilleries una vegada l’any. Al voltant de la taula i compartint paisatge, fem créixer, sense cap altre interès, la nostra amistat i compartim unes estones de lleure. Aquest blog vol recollir les receptes que cuinem en aquestes trobades i els comentaris que cadascú de nosaltres en fa sobre tot plegat. Si algú que no ha estat en aquestes trobades intenta entendre alguna cosa més que les receptes... no podrà. Benvingudes i benvinguts
Disculpeu, en el menú de l'Ana hi faltaven les postres, el gran formatge Idiazabal.
ResponEliminaVa por ti Ana!!!
Ep!!
ResponEliminaAquest no era un Idiazabal qualsevol
Ester, tu si que vales nena !!!!! Dicho y hecho.
ResponElimina