divendres, 11 de novembre del 2011

Pastis de galetes

Ingredients:

  • sucre, 400 gr.

  • Mantega, 400 gr. a temperatura ambient

  • ous, 4

  • galetes maria

  • llet

  • xocolata negre, 1 tauleta (desfer al bany maria) reservar una mica per ratllar i decorar el pastis

Elaboració:

Per el farcit, barrejar molt bé, el sucre, la mantega i els rovells d'ou. Afegir-hi la xocolata un cop desfeta i les clares d'ou a punt de neu (posar-hi un pessics de sal per fer-les ben fortes).

En una safata recoberta de paper vegetal, muntarem el pastis a capes. Per la primera capa, un llit de galetes sucades amb llet, segona capa, cobrir les galetes amb el farcit, tercera capa, galetes mullades amb llet, per la quarta capa cobrir amb farcit, una altre capa de galetes i tornar a cobrir amb farcit. En total quatre capes de galetes i quatre de farcit. Decorar amb xocolata ratllat i posar al frigorífic. Servir fred.

Es molt i molt important, continuar concentrat perquè el pastis surti tal com el Quim el va fer. Si no hi ha la mateixa concentració, no surtirà.

Per Quim

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada