diumenge, 20 de novembre del 2011

PROPOSTA PER MANTENIR EL BLOG ACTIU

Portem quasi un mes amb el "bloc penjat a la cuina" (apropiant-me del concepte del Toni) i ja tenim les receptes de la GRAN BUFF d'aquest any totes penjades, gràcies a la feina feta per l'Ester i també tenim unes quantes fotos que ha penjat l'Elisa demostrant gran domini tecnològic. Podem seguir fent comentaris i penjant més fotos, evidentment.  També podem penjar receptes d'anys anteriors si les recordem. La qüestió és "fer bullir l'olla".
Però ara us proposo ampliar una mica l'activitat del blog i treballar tots plegats.
A veure que us semblen les idees.
D'una banda us proposo que, com que som gent d'origens i tradicions familiars diverses, cadascú pengi receptes i propostes pels àpats de Nadal. Per exemple la recepta del caldo de Nadal (per Nadal es menja caldo i no brou) que s'ha fet a casa tota la vida o aquells canelons de la mare o la iaia,... Allò que és tradicional de menjar a Mallorca (Antonia, Joan i Emília, va per vosaltres) o al País Basc (Eh, Ana!!!). O també podem penjar alguna recepta dels menús que hem menjat tradicionalment cadascú de nosaltres i que volguem compartir,... bé en tot cas ja sabeu que vull dir.
Per una altra banda us proposo que si algú sap una recepta per fer torrò, si tenim una recepta de "polvorones", "mantecados" o "roscos de vino", de forma casolana ho puguem compartir.
I finalment la darrera proposta: Toni no podries fer una llista de recomanacions per a aquest Nadal de vins i caves de la terra??? Segur que ens pots aportar coneixement enològics que ens permetin sortir del Freixenet Carta Nevada i del Rondel Oro. Ep!!! si algú s'apunta a fer recomanacions podrem obrir un debat i contrastar opinions sobre vins i caves i prendrem el monopoli del nostre sommelier de capçalera.
Ah! Aquells que no sou actius al bloc feu el favor d'entrar i dir que esteu vius. No costa tant!!.
Finalment si algú que no som nosaltres llegeix el blog i s'apunta alguna recepta o deixa algun comentari, tampoc passarà res.
Ja direu que us sembla.
Fins aviat

1 comentari:

  1. Ei, bona nit. Estava mirant la tele i m' ha entrat una mala lluna amb el Mariano i el pepe, que meyns mal que el Quim, amb la seva proposta, m' ha salvat d' una nit tenebrosa. Gràcies Quim. Com no tinc masses nocions de cuina, ja miraré de aportar alguna informació sobre questions complementàries, no se be de que , ja us ho diré.

    ResponElimina