divendres, 11 de novembre del 2011

Formatge de Filadèlfia amb pebrot confitat

Ingredients:

  • formatge de Filadèlfia, 2 terrines

  • pebrot vermell, 4

  • vinagre blanc, 2 tasses

  • aigua, 2 tasses

  • sucre, 2 tasses

Elaboració:

Tallar els pebrots a daus, posar-los en una olla , afegir l'aigua, el vinagre i el sucre. Fer bullir durant 1 hora.

Abocar el formatge en una safata i posar el pebrot per sobre.

Per Emília i Joan

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada