Ingredients:
formatge de Filadèlfia, 2 terrines
pebrot vermell, 4
vinagre blanc, 2 tasses
aigua, 2 tasses
sucre, 2 tasses
Elaboració:
Tallar els pebrots a daus, posar-los en una olla , afegir l'aigua, el vinagre i el sucre. Fer bullir durant 1 hora.
Abocar el formatge en una safata i posar el pebrot per sobre.
Per Emília i Joan
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada