dimecres, 2 de novembre del 2011

Aquí estem tota lo colla passejant per Rupit. Això va ser dilluns dia 31.
I el primer plat fet pel Quim.

6 comentaris:

  1. Bon dia a totes i a tots,
    Això comença a funcionar. Un comentari, dues fotos.
    Es tracta d'experimentar i jugar.
    Segur que ens en sortim. Que no s'aturi

    ResponElimina
  2. El primer comentari que envian els de Mallorca (no n'haviem enviat cap mai)
    Quan veus aquestes fotos fa moltes ganes que arribi aviat la sisena trobada
    Que bé mos ho hem passat!

    ResponElimina
  3. He tenido que llamar a mi hijo .. pero el comentario ya está enviado!

    ResponElimina
  4. Ya he aceptado la invitación. Enseguida empiezo con los comentarios. Este es de prueba, para ver si lo hago bien.

    ResponElimina
  5. Benvolguts tots,
    Ja transcurreguts uns dies de la Gran Buffe i superades les dificultats tècniques - pròpies de la ignorància cibernètica -, l' Ana i jo vols donar-vos les gràcies a tots pels moments tan maravellosos passats a La Quereda. En primer lloc agrair-vos la rebuda i l' acollida dispensada que, malgrat ser esperada, va ésser superada amb escreix. A l' Elisabet i al Josep, la seva hospitalitat (i la persistència en la invitació).
    I a les cuineres i cuiners, pinches, somelier, proveïdors dels productes de Ses Illes, bascos, catalans,.. Van estar tots a l' alçada que requeria l' aconteixement, millor dit, varen deixar el llistó pels núvols.
    I a la vostra companyia, que, només amb ella, ja hagués estat suficient per passar uns dies inoblidables.
    Fins aviat.

    ResponElimina