Fa un temps que un grup d'amics ens trobem en un racó de Les Guilleries una vegada l’any. Al voltant de la taula i compartint paisatge, fem créixer, sense cap altre interès, la nostra amistat i compartim unes estones de lleure. Aquest blog vol recollir les receptes que cuinem en aquestes trobades i els comentaris que cadascú de nosaltres en fa sobre tot plegat. Si algú que no ha estat en aquestes trobades intenta entendre alguna cosa més que les receptes... no podrà. Benvingudes i benvinguts
Bon dia a totes i a tots,
ResponEliminaAixò comença a funcionar. Un comentari, dues fotos.
Es tracta d'experimentar i jugar.
Segur que ens en sortim. Que no s'aturi
El primer comentari que envian els de Mallorca (no n'haviem enviat cap mai)
ResponEliminaQuan veus aquestes fotos fa moltes ganes que arribi aviat la sisena trobada
Que bé mos ho hem passat!
He tenido que llamar a mi hijo .. pero el comentario ya está enviado!
ResponEliminaYa he aceptado la invitación. Enseguida empiezo con los comentarios. Este es de prueba, para ver si lo hago bien.
ResponEliminaEstem probant.
ResponEliminaBenvolguts tots,
ResponEliminaJa transcurreguts uns dies de la Gran Buffe i superades les dificultats tècniques - pròpies de la ignorància cibernètica -, l' Ana i jo vols donar-vos les gràcies a tots pels moments tan maravellosos passats a La Quereda. En primer lloc agrair-vos la rebuda i l' acollida dispensada que, malgrat ser esperada, va ésser superada amb escreix. A l' Elisabet i al Josep, la seva hospitalitat (i la persistència en la invitació).
I a les cuineres i cuiners, pinches, somelier, proveïdors dels productes de Ses Illes, bascos, catalans,.. Van estar tots a l' alçada que requeria l' aconteixement, millor dit, varen deixar el llistó pels núvols.
I a la vostra companyia, que, només amb ella, ja hagués estat suficient per passar uns dies inoblidables.
Fins aviat.