dilluns, 31 d’octubre del 2011

El perquè d'aquest blog

La Quereda és una casa situada al bell mig del paratge de les Guilleries, al terme municipal de Tavertet. En Josep i l'Elisabet en són els amos i sempre tenen la porta oberta per a amics i coneguts.
Fa uns anys, en un moment de poca lucidesa, uns quants amics varem decidir posar en marxa una trobada a l'entorn de la taula per compartir amistat i receptes de cuina.
Això va ser ja fa cinc anys i des d'aleshores hem fet quatre trobades a La Quereda i una a Mallorca a casa d'en Joan i l'Emilia de Porreres.

3 comentaris:

  1. Ha estat un llarg cap de setmana fantàstic. Tingueu paciència, penjaré les receptes de cuina el més aviat possible, però això porta el seu temps.
    Un petó.
    Ester

    ResponElimina
  2. Hola,
    He aconseguit arribar fins aquí. Això vol dir, per una banda, que ja he entès que el blog penjat no és un bloc penjat a la cuina i, per l'altra, que he sobreviscut a les dures proves físiques suportades durant aquest pont.
    Dit això, us haig de confessar que he escrit un bonic comentari fa una estona i, misteriosament, no s'ha "penjat" enlloc i l'he perdut. Jo si que he quedat ben penjat... En fi, que hi torno i espero que aquest cop us arribi a tots.
    Parlant de proves dures, avui m'he pesat i la balança m'ha escopit un pes de dos kilos de més respecte a fa uns dies. Ara si que em tocarà fer règim!
    Vull agrair-vos en el meu nom i en el de la Pilar l'acollida que ens heu fet en aquest grup. La nostra primera experiència de Grand Buffe ha estat memorable.
    Espero amb impaciència l'aportació de l'Ester al blog. La seva recopilació de dades tan minuciosa segur que serà apassionant, un cop "penjada". Ester, no oblidis de descriure amb pèls i senyals la cara del Quim en els moments més delicats del seu procés d'elaboració. Tampoc ha de faltar la descripció dels valors organolèptics de cada una de les menges. Ho dic perquè, de moment, no hi haurà manera de tenir, per exemple, un plat de botifarra de foie o uns xipirons bascos "penjats" del blog, oi? (espero aclariments per part dels experts).
    Boni i Pilar, vau fer magníficament bé de tornar per passar el dilluns amb el grup. Estic segur que us haurà anat molt bé per tranquil·litzar-vos i recuperar-vos una mica. Una abraçada a vosaltres i els pares.
    Estic impacient per veure els vostres comentaris i les fotos.
    Fins aviat,
    Toni

    ResponElimina
  3. Espero que la penjada de receptes cumpleixin les teves espectetives.
    Un petó
    Ester

    ResponElimina