La Quereda sempre estarà a la vostra disposició. L'essència d'aquesta casa és el compartir-la i disfrutar-la conjuntament.
Per l'any que ve..., ens reservem el mateix pont ?
Fa un temps que un grup d'amics ens trobem en un racó de Les Guilleries una vegada l’any. Al voltant de la taula i compartint paisatge, fem créixer, sense cap altre interès, la nostra amistat i compartim unes estones de lleure. Aquest blog vol recollir les receptes que cuinem en aquestes trobades i els comentaris que cadascú de nosaltres en fa sobre tot plegat. Si algú que no ha estat en aquestes trobades intenta entendre alguna cosa més que les receptes... no podrà. Benvingudes i benvinguts
Una foto muy bonita. Como dice Elisa, no puede faltar la visita a la piedra y la foto correspondiente. Han sido unos dias estupendos, con los amigos de siempre y con los amigos de los amigos, que ahora tambien son nuestros. Que larga serà la espera!!! Elisabet, ya hemos reservado el puente del 2012. Muxus denonzat.
ResponElimina